Novinky z balónu

Pro správná strategická rozhodnutí potřebujete nadhled. Proto čas od času píšeme o technologiích, projektech a produktech, o kterých byste měli vědět.

Funkce, která vám ušetří čas i nervy - Automatická kategorizace zpráv pomocí AI

Celý článek

Zákaznická zkušenost 2025: 7 trendů, které definují budoucnost a jak na ně reagovat

Celý článek

Enormní zvýšení efektivity kontaktního centra společnosti Jessenius

Celý článek

Etická AI v kontaktních centrech: Proč je strategickou nutností?

Celý článek

Automatický přepis hovorů a AI analýza emocí

Celý článek

Výhody CCaaS oproti tradičním kontaktním centrům

Celý článek

Moderní technologie pro Solutions and Services

Případová studie Solutions and Services
Celý článek

Proměna zákaznické zkušenosti v éře umělé inteligence

Celý článek

Jak zlepšit Customer Experience a Employee Experience současně?

Celý článek

Hladký přechod na moderní CCaaS řešení

Případová studie Europ Assistance
Celý článek

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás