Novinky z balónu

Pro správná strategická rozhodnutí potřebujete nadhled. Proto čas od času píšeme o technologiích, projektech a produktech, o kterých byste měli vědět.

Jak zlepšit Customer Experience a Employee Experience současně?

Čti více

Hladký přechod na moderní CCaaS řešení

Čti více

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Čti více

Blog | Jak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center

Na začátku října jsme uspořádali pár prezentací, které ilustrovaly posun v našem odvětví. Akce nesla příznačný název: Budoucnost AI v kontaktních centrech.
Čti více

Blog | Automatizace a robotizace jak ji neznáte

Období pandemie bylo zatěžkávajícím testem pro mnohé firmy s kontaktními centry. Stále vedou boj s neuvěřitelným náporem volajících, mailujících nebo chatujících zákazníků. Jelikož mnohé pobočky firem byly kvůli opatřením zavřené, zákazníci neměli jinou možnost.
Čti více

Blog | Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 procent po implementování řešení.

Případová studie s AHOJ!
Čti více

Blog | Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?

Abyste doručovali dobré výsledky, musíte pochopit potřeby zákazníka. Ty jsou na prvním místě. U mnohých fráze, u druhých povinná jízda z donucení trhu. Ideální je, když potřeby zákazníka definuje firma jako přirozený přístup k podnikání. Zároveň poskytuje zákaznickou zkušenost a tu vnímají jako značku na trhu.
Čti více

Blog | Co znamená pro firmu zavádět omnichannel?

Podnikání nám přináší denně nové výzvy. Zákazník však nepočká, než vy na ně zareagujete. Chce vyřídit požadavek rychle, efektivně a ke své spokojenosti. Jak dosáhnout toho, aby byli všichni spokojeni?
Čti více

Blog | Získejte náskok před konkurencí! 10 trendů v kontaktních centrech

Kontaktní centra se změnila. Čelí novým výzvám, a to zejména z hlediska zákaznického chování, potřeb a nových technologických trendů. Firmy se tomu musely přizpůsobit a zároveň se vyrovnat s novými skutečnostmi. Chytrá řešení patří mezi top trendy budoucnosti. Pojďte se podívat na další žhavé novinky!
Čti více

Blog | 6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra

Přečtěte si 6 benefitů, které může firma získat zavedením Omnichannel kontaktního centra do zákaznické podpory.
Čti více

Video | Prostředí agenta – agentská webová aplikace

Aplikace mohou být složité, nepřehledné. Nechceme, aby naši agenti z prostředí aplikace měli bolesti hlavy.Jak vypadá ideální agentská webová aplikace?
Čti více

Video | Omnichannel kontaktní centrum

Existuje způsob, jak spravovat firemní systémy v jedné aplikaci? Řešení Omnichannel je jasnou odpovědí.
Čti více

Video | Facebooková komunikace v kontaktním centru

Telefonování je nosným pilířem kontaktních center. Co by ale přineslo rozšíření obzorů na chatování a jak do toho zapadá Facebook a řešení Omnichannel?
Čti více

Video | Hlasové služby a integrace s CRM

Noví klienti přibývají každý den, mnozí se vracejí zpět, jiní odcházejí. Jak se neztratit ve stovkách informací, čísel a požadavků
Čti více

Genesys Cloud

Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Čti více

Alcatel-Lucent Rainbow

Alcatel-Lucent Rainbow
Čti více

Jak „kvalita“ zabila Customer eXperience

Jak „kvalita“ zabila Customer eXperience
Čti více

ALCASYS vám pomůže s rychlým přechodem na home office

ALCASYS vám pomůže s rychlým přechodem na home office
Čti více

Pojďme komunikovat

Společně najdeme cestu, jak dosáhnout vašich cílů.

Kontaktujte nás