Národní linka na podporu duševního zdraví pro Ministerstvo zdravotnictví Slovenské republiky
Celý článekProaktivní CX: Poznejte potřeby zákazníka dřív, než je vysloví
Celý článekZískejte licence na 3 měsíce zdarma – pouze během léta!
Celý článekJak mohou banky získat náskok v digitální době
Celý článekFunkce, která vám ušetří čas i nervy - Automatická kategorizace zpráv pomocí AI
Celý článekZákaznická zkušenost v 2025: 7 trendů budoucnosti a jak na ně reagovat
Celý článekEnormní zvýšení efektivity kontaktního centra společnosti Jessenius
Celý článekEtická AI v kontaktních centrech: Proč je strategickou nutností?
Celý článekAutomatický přepis hovorů a AI analýza emocí
Celý článekVýhody CCaaS oproti tradičním kontaktním centrům
Celý článekProměna zákaznické zkušenosti v éře umělé inteligence
Celý článekJak zlepšit Customer Experience a Employee Experience současně?
Celý článekJak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center
Celý článekAutomatizace a robotizace jak ji neznáte
Celý článekJak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 % po implementování řešení
Případová studie s AHOJ!
Celý článek
Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?
Celý článekCo znamená pro firmu zavádět omnichannel?
Celý článekCo přinesla spolupráce SSE a Alcasys
Celý článekZískejte náskok před konkurencí! 10 trendů v kontaktních centrech
Celý článek6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra
Celý článekProstředí agenta – agentská webová aplikace
Celý článekOmnichannel kontaktné centrum
Celý článekFacebooková komunikace v kontaktním centru
Celý článekHlasové služby a integrace s CRM
Noví klienti přibývají každý den, mnozí se vracejí zpět, jiní odcházejí. Jak se neztratit ve stovkách informací, čísel a požadavků
Celý článek
Pure Cloud
Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Celý článek
Jak „kvalita“ zabila Customer eXperience
Celý článek