Partneři, díky kterým dodáváme špičková řešení

Technologické partnery si vybíráme tak, aby pomohli našim zákazníkům efektivně komunikovat a dosahovat cíle. Budujeme s nimi dlouhodobé vztahy, ze kterých budete těžit i vy.

Cloudové řešení pro kontaktní centra. Každý rok obslouží Genesys více než 70 miliard zákaznických interakcí pro firmy ve více než 100 státech.

genesys.com

Řešení pro nahrávání hovorů a obrazovek v kontaktním centru. Poskytuje možnosti analýzy a managementu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnost a soulad s GDPR

retia.cz

Lídr v oblasti poskytování hlasových komunikačních řešení na pracovišti. Využíváme jejich media gateways a síťové prvky pro hlasovou komunikaci v IP prostředí.

audiocodes.com

Enterprise řešení pro digitální kolaboraci (hlas, video, data). V cloudu, on-premise i hybrid.

openrainbow.com


Řešení pro ověřování identity podle hlasu a přepis řeči na text. Umožňuje na základě hlasu určit demografické údaje volajícího i emocionální rozpoložení.

phonexia.com

Pokročilé technologie pro rozpoznání a syntézu hlasu. Zároveň poskytují biometrii, která umožňuje potvrdit identitu volajícího.

nuance.com

Otevřené a inovativní řešení pro pozitivní customer experience. V cloudu, on-premise nebo i hybrid.

avaya.com/en

Aplikace pro hodnocení spokojenosti zákazníků přímo v podpisech agentů nebo po uzavření konverzace.

nicereply.com

Řešení, které ulehčuje spolupráci a optimalizaci práce v týmu. Využíváme jejich řešení pro zaznamenávání hovorů a kontrolu kvality.

eleveo.com

Řešení pro bezpečnost firemních sítí. Vaše data a komunikace budou v bezpečí.

fortinet.com

Řešení, která umožňují správu technologické infrastruktury díky IoT technologii.

hitachiabb-powergrids.com

Široká paleta řešení pro kontaktní centra od IVR až po chatboty s umělou inteligencí.

mediatel.ro

Řešení pro kolaboraci, cloudová úložiště a komunikaci v interním týmu. Kromě jiného.

microsoft.com

Vývoj konverzačních řešení s umělou inteligencí a propojením na existující systémy.

nettle.ai

Customer Experience řešení, které využíváme pro zaznamenávání obrazovek a hovorů pro management kvality v kontaktních centrech.

nice.com

Řešení pro sběr zpětné vazby o kvalitě poskytnuté služby. Umožňuje zaznamenat a analyzovat zákaznickou zpětnou vazbu.

staffino.com

Hlasové analýzy pro kontaktní centra. Automaticky rozpoznají téma a vyhodnocují kvalitu hovorů.

tovek.cz

Partner pro automatizaci rutinních procesů v kontaktním centru. Pomáhá agentům automaticky najít dokumenty potřebné k vyřešení dotazu.

uipath.com

Poskytovatel řešení pro firemní komunikaci. Od hlasu přes chat až po kontaktní centra.

unify.com

Poskytovatel robustních řešení pro komunikaci hlasem, zřetelnou za každých okolností. Používáme v řešeních pro „Mission Critical“ systémy v dopravě.

zenitel.com

Pojďme komunikovat

Najdeme řešení, jak podpořit vaše strategické cíle a dosáhnout vaší vize.

Kontaktujte nás