1. VŠECHNY POPTÁVKY NA JEDNOM MÍSTĚ
Není nic horšího, než když vám současně pípne messenger, connection request na LinkedIn, smska či máte zmeškaný hovor. O emailech, které naběhly během videokonference ani nemluvě.
S podobným problémem se potýkají i kontaktní centra, kde agentům a agentkám přicházejí z různých komunikačních kanálů poptávky a požadavky.
Agentům se často stává, že zatímco řeší telefonickou poptávku, naběhne jim dalších 5 mailů a 3 zprávy přes chat na Messengeru. A tak se snadno může stát, že v návalu množství požadavků, pravá ruka neví, co dělá levá a levá neví, co dřív. Poptávky narůstají, zákazníci čekají, agenti nestíhají.
Nejklíčovější výhodou Omnichannel kontaktního centra je to, že všechny komunikační kanály: hovor, sms, chat, video, Facebook, Messenger či WhatsApp – sdružuje na jedno místo. Agenti tak vidí všechny poptávky a neztrácejí čas proklikáváním mezi různými platformami. Kromě toho se daná poptávka přidělí operátorovi, který je volný a zároveň má specifickou dovednost, například ovládá maďarštinu a může tak mluvit s klientem, který jiný jazyk neovládá dostatečně.