Cloudové řešení pro kontaktní centra. Každý rok obslouží Genesys více než 70 miliard zákaznických interakcí pro firmy ve více než 100 státech.
Řešení pro nahrávání hovorů a obrazovek v kontaktním centru. Poskytuje možnosti analýzy a managementu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnost a soulad s GDPR
Lídr v oblasti poskytování hlasových komunikačních řešení na pracovišti. Využíváme jejich media gateways a síťové prvky pro hlasovou komunikaci v IP prostředí.
Enterprise řešení pro digitální kolaboraci (hlas, video, data). V cloudu, on-premise i hybrid.
Řešení pro ověřování identity podle hlasu a přepis řeči na text. Umožňuje na základě hlasu určit demografické údaje volajícího i emocionální rozpoložení.
Pokročilé technologie pro rozpoznání a syntézu hlasu. Zároveň poskytují biometrii, která umožňuje potvrdit identitu volajícího.
Otevřené a inovativní řešení pro pozitivní customer experience. V cloudu, on-premise nebo i hybrid.
Aplikace pro hodnocení spokojenosti zákazníků přímo v podpisech agentů nebo po uzavření konverzace.
Řešení, které ulehčuje spolupráci a optimalizaci práce v týmu. Využíváme jejich řešení pro zaznamenávání hovorů a kontrolu kvality.
Řešení pro bezpečnost firemních sítí. Vaše data a komunikace budou v bezpečí.
Řešení, která umožňují správu technologické infrastruktury díky IoT technologii.
Široká paleta řešení pro kontaktní centra od IVR až po chatboty s umělou inteligencí.
Řešení pro kolaboraci, cloudová úložiště a komunikaci v interním týmu. Kromě jiného.
Vývoj konverzačních řešení s umělou inteligencí a propojením na existující systémy.
Customer Experience řešení, které využíváme pro zaznamenávání obrazovek a hovorů pro management kvality v kontaktních centrech.
Řešení pro sběr zpětné vazby o kvalitě poskytnuté služby. Umožňuje zaznamenat a analyzovat zákaznickou zpětnou vazbu.
Hlasové analýzy pro kontaktní centra. Automaticky rozpoznají téma a vyhodnocují kvalitu hovorů.
Partner pro automatizaci rutinních procesů v kontaktním centru. Pomáhá agentům automaticky najít dokumenty potřebné k vyřešení dotazu.
Poskytovatel řešení pro firemní komunikaci. Od hlasu přes chat až po kontaktní centra.
Poskytovatel robustních řešení pro komunikaci hlasem, zřetelnou za každých okolností. Používáme v řešeních pro „Mission Critical“ systémy v dopravě.