Genesys Cloud

Cloudové řešení postavené na technologii AWS - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.


Genesys Cloud je přední světové CCaaS řešení s rozsáhlou funkcionalitou, které je flexibilní, nabízí širokou škálovatelnost a vysokou úroveň zabezpečení. Umožňuje snadnou integraci s dalšími aplikacemi, což usnadňuje přechod a zlepšuje celkovou efektivitu. Díky rozsáhlému API, využití AWS služeb a vynikající dokumentaci se toto řešení dobře integruje. Genesys Cloud umožňuje realizaci i komplexních projektů v relativně krátkém čase.

 

Moderní komunikační řešení na dosah


Inteligentní směrování komunikace pro všechny kanály, interaktivní skripty pro Customer Experience (CX) týmy, business data, real-time a historické sledování – to vše a mnoho dalšího v jednom moderním řešení.

 
 

Jednoduché použití

 

Služby zákazníkům vyžadují robustní řešení. Nástroje, které používáte, by ale neměly být složité. Ať už vás zákazníci kontaktují prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu, musí být jednoduché s nimi bez obtíží komunikovat a zajistit tak nejvyšší úroveň služeb. Platforma Genesys Cloud je od základu postavena tak, aby využila plnou sílu a široké benefity cloudového řešení.

Veškerá funkcionalita moderního call centra je dostupná přes moderní a intuitivní grafické rozhraní, přímo z prohlížeče.

 

 

 

 

Stačí jediný server

Na rozdíl od tradičního call centra, které vyžaduje komplexní podpůrnou infrastrukturu a často náročná síťová nastavení, vyžaduje Genesys Cloud pouze jediný, téměř bezúdržbový integrační server.

 
 

Poháněný umělou inteligencí

 

Umělá inteligence je nativní a prostupuje celou platformou Genesys Cloud. Poskytuje  přehled o zákaznících. Umožňuje předvídat potřeby zákazníků,identifikovat klíčové trendy a umožňuje datově podložená rozhodnutí, která vedou k lepším službám. S Genesys Cloud CX můžete rychleji řešit výzvy v oblasti zákaznické i zaměstnanecké zkušenosti.





Inteligentní přehledy

Genesys Cloud z dostupných dat o provozu automaticky vytváří interaktivní přehledy - od celkových přehledů na nejvyšší úrovni až po detailní analýzy. Manažeři kontaktního centra tak mají možnost pružně reagovat na aktuální situaci.

 

Práce s lidmi i pro lidi

 

Integrované kooperační aplikace umožňují vašim zaměstnancům spolu efektivně komunikovat pomocí telefonu a chatu, vést videohovory a telekonference či sdílet jiné zdroje, čímž usnadňují rychlé řešení požadavků zákazníka.







Přístup kdykoli, odkudkoli

Není třeba nic instalovat, uživatelé se mohou k systému bezpečně připojit i z pohodlí domova – včetně hlasových služeb. (Podpora: Chrome + Firefox).

 
 

Škálovatelnost


Cloudová infrastruktura na bázi Amazon Web Services zajistí přidělení systémových zdrojů – tolik, kolik je potřeba. Zároveň umožňuje jednoduché zakoupení dodatečných licencí a služeb v závislosti na měnících se potřebách vašeho call centra – a to během okamžiku.





Jednoduché napojení na systémy

Genesys Cloud již v základu podporuje integraci s množstvím CRM aplikací, např. SalesForce a Zendesk, či autentifikaci přes MS Active Directory. Dále nabízí RESTful API s možností vysoké míry zabezpečení, které umožňuje jednoduchou integraci s dalšími podnikovými systémy.



Víte, co nakupujete

Licence jsou transparentně rozděleny do tří úrovní podle nabízených služeb a potřeb vaší organizace.

 

Genesys Cloud CX 1

Pro hllasová kontaktní centra

 

  • Voice channel
  • Call routing
  • Speech-enabled IVR
  • Outbound campaigns
  • Analytics and reporting
  • Unified communications
  • Interaction recording
  • Knowledge 
  • Native bots 
  • Predictive engagement 
  • Predictive routing 
  • Agent Copilot 

Genesys Cloud CX 2

Pro omnichannel kontaktní centra s

integrovaným zajištěním kvality a

dodržováním předpisů

 

  • Digital channels
  • Voice channel
  • Omnichannel routing
  • Speech-enabled IVR
  • Outbound campaigns
  • Analytics and reporting
  • Unified communications
  • Quality assurance and compliance
  • Knowledge 
  • Native bots 
  • Predictive engagement 
  • Predictive routing 
  • Agent Copilot  

Genesys Cloud CX 3

Pro omnichannel kontaktní centra s

kompletními funkcemi pro řízení

zaměstnanců (WEM)

 

  • Digital channels
  • Voice channel
  • Omnichannel routing
  • Speech-enabled IVR
  • Outbound campaigns
  • Analytics and reporting
  • Unified communications
  • Employee performance
  • Resource management
  • Quality assurance and compliance
  • Knowledge 
  • Native bots 
  • Predictive engagement 
  • Predictive routing 
  • Agent Copilot 
  • AI-powered forecasting and scheduling 
  • Speech and text analytics 

 

Pojďme komunikovat

Najdeme rešení, jak podpořit vaše strategické cíle a dosáhnout vaší vize.

Kontaktujte nás