Genesys Cloud je přední světové CCaaS řešení s rozsáhlou funkcionalitou, které je flexibilní, nabízí širokou škálovatelnost a vysokou úroveň zabezpečení. Umožňuje snadnou integraci s dalšími aplikacemi, což usnadňuje přechod a zlepšuje celkovou efektivitu. Díky rozsáhlému API, využití AWS služeb a vynikající dokumentaci se toto řešení dobře integruje. Genesys Cloud umožňuje realizaci i komplexních projektů v relativně krátkém čase.
Moderní komunikační řešení na dosah
Inteligentní směrování komunikace pro všechny kanály, interaktivní skripty pro Customer Experience (CX) týmy, business data, real-time a historické sledování – to vše a mnoho dalšího v jednom moderním řešení.

Jednoduché použití

Služby zákazníkům vyžadují robustní řešení. Nástroje, které používáte, by ale neměly být složité. Ať už vás zákazníci kontaktují prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu, musí být jednoduché s nimi bez obtíží komunikovat a zajistit tak nejvyšší úroveň služeb. Platforma Genesys Cloud je od základu postavena tak, aby využila plnou sílu a široké benefity cloudového řešení.
Veškerá funkcionalita moderního call centra je dostupná přes moderní a intuitivní grafické rozhraní, přímo z prohlížeče.
Stačí jediný server
Na rozdíl od tradičního call centra, které vyžaduje komplexní podpůrnou infrastrukturu a často náročná síťová nastavení, vyžaduje Genesys Cloud pouze jediný, téměř bezúdržbový integrační server.

Poháněný umělou inteligencí

Umělá inteligence je nativní a prostupuje celou platformou Genesys Cloud. Poskytuje přehled o zákaznících. Umožňuje předvídat potřeby zákazníků,identifikovat klíčové trendy a umožňuje datově podložená rozhodnutí, která vedou k lepším službám. S Genesys Cloud CX můžete rychleji řešit výzvy v oblasti zákaznické i zaměstnanecké zkušenosti.
Inteligentní přehledy
Genesys Cloud z dostupných dat o provozu automaticky vytváří interaktivní přehledy - od celkových přehledů na nejvyšší úrovni až po detailní analýzy. Manažeři kontaktního centra tak mají možnost pružně reagovat na aktuální situaci.

Práce s lidmi i pro lidi

Integrované kooperační aplikace umožňují vašim zaměstnancům spolu efektivně komunikovat pomocí telefonu a chatu, vést videohovory a telekonference či sdílet jiné zdroje, čímž usnadňují rychlé řešení požadavků zákazníka.
Přístup kdykoli, odkudkoli
Není třeba nic instalovat, uživatelé se mohou k systému bezpečně připojit i z pohodlí domova – včetně hlasových služeb. (Podpora: Chrome + Firefox).

Škálovatelnost

Cloudová infrastruktura na bázi Amazon Web Services zajistí přidělení systémových zdrojů – tolik, kolik je potřeba. Zároveň umožňuje jednoduché zakoupení dodatečných licencí a služeb v závislosti na měnících se potřebách vašeho call centra – a to během okamžiku.
Jednoduché napojení na systémy
Genesys Cloud již v základu podporuje integraci s množstvím CRM aplikací, např. SalesForce a Zendesk, či autentifikaci přes MS Active Directory. Dále nabízí RESTful API s možností vysoké míry zabezpečení, které umožňuje jednoduchou integraci s dalšími podnikovými systémy.

Víte, co nakupujete
Licence jsou transparentně rozděleny do tří úrovní podle nabízených služeb a potřeb vaší organizace.
Genesys Cloud CX 1Pro hllasová kontaktní centra
| Genesys Cloud CX 2Pro omnichannel kontaktní centra s integrovaným zajištěním kvality a dodržováním předpisů
| Genesys Cloud CX 3Pro omnichannel kontaktní centra s kompletními funkcemi pro řízení zaměstnanců (WEM)
|
Pojďme komunikovat
Najdeme rešení, jak podpořit vaše strategické cíle a dosáhnout vaší vize.
