
Zákaznická zkušenost 2025: 7 trendů, které definují budoucnost a jak na ně reagovat
Celý článek
Enormní zvýšení efektivity kontaktního centra společnosti Jessenius
Celý článek
Etická AI v kontaktních centrech: Proč je strategickou nutností?
Celý článek
Automatický přepis hovorů a AI analýza emocí
Celý článek
Výhody CCaaS oproti tradičním kontaktním centrům
Celý článek
Proměna zákaznické zkušenosti v éře umělé inteligence
Celý článek
Jak zlepšit Customer Experience a Employee Experience současně?
Celý článek
Jak umělá inteligence zvyšuje úroveň call center
Celý článek
Automatizace a robotizace jak ji neznáte
Celý článek
Jak stoupla dovolatelnost na infolinku o 11 % po implementování řešení
Případová studie s AHOJ!
Celý článek

Proč je důležitá pozitivní zákaznická zkušenost?
Celý článek
Co znamená pro firmu zavádět omnichannel?
Celý článek
Co přinesla spolupráce SSE a Alcasys
Celý článek
Získejte náskok před konkurencí! 10 trendů v kontaktních centrech
Celý článek
6 důvodů, proč je Omnichannel žádaným řešením pro kontaktní centra
Celý článek
Prostředí agenta – agentská webová aplikace
Celý článek
Omnichannel kontaktní centrum
Celý článek
Facebooková komunikace v kontaktním centru
Celý článek
Hlasové služby a integrace s CRM
Noví klienti přibývají každý den, mnozí se vracejí zpět, jiní odcházejí. Jak se neztratit ve stovkách informací, čísel a požadavků
Celý článek

Pure Cloud
Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Celý článek

Jak „kvalita“ zabila Customer eXperience
Celý článek